Athletes Powered By USANA

Assalamualaikum wbr...

Tahukah anda bahawa kejayaan atlet-atlet ini adalah kerana faktor pemakanan yang betul dan menepati keperluan sel-sel mereka. Mereka bukan sahaja ada pakar pemakanan yang memantau diet seharian yang bersesuaian tetapi mereka juga mengambil supplemen yang mereka amat percayai boleh membantu prestasi mereka dalam setiap kejohanan yang disertai.










Dato' Lee Chong Wei bersama Managing Director USANA

Para atlet tidak boleh mengambil sebarang supplemen yang mengandungi bahan-bahan terlarang yang akan menyebabkan mereka tersingkir dari pertandingan apabila ujian air kencing diadakan. Namun atlet-atlet ini amat mempercayai keberkesanan produk USANA dalam membantu meningkatkan prestasi mereka.Malahan USANA telah memberi jaminan akan membayar sebanyak 1 juta kepada mana-mana atletnya yang tersingkir dari penyertaan jika didapati air kencing mereka mengandungi bahan-bahan terlarang.Namun sehingga kini belum ada atlet USANA yang tersingkir setelah menggunakan produk ini sekian lama.




Oleh yang demikian, jika produk ini berkesan kepada mereka, mengapa tidak kepada anda? Sila lihat SINI untuk senarai atlet-atlet lain.

Comments

Popular Posts