FENOMENA TERKINI PRODUK PELANGSINGAN BADAN YANG SELAMAT DAN SIHAT.



Assalamualaikum wbr...dan salam sejahtera!

Wah! Bertahun rasanya saya tak berkesempatan untuk mengemaskini blog ini. Sibuk dengan urusan seharian..tetapi hari ini saya kuat semangat untuk mengemaskini blog ini kerana rasa sangat teruja dengan perkembangan terkini dunia pelangsingan badan.

Sebagaimana yang kita sedia maklum, pelbagai jenama produk pelangsingan badan yang ada di pasaran.Yang selamat, yang tak selamat semua ada, tetapi tahukah kita memilih produk yang salah boleh mengakibatkan kesan sampingan yang negatif kepada kesihatan tubuh badan.

Kini, satu fenomena baru bakal terjadi kerana satu produk pelangsingan yang selamat, sihat dan yang paling disukai ramai ianya mudah dimakan sudah berada di pasaran Malaysia.Ia bakal berada di pasaran antarabangsa juga apabila syarikat Phyto Science Sdn.Bhd. bakal memasarkannya.Tiada syarikat lain yang mendapat hak pemasaran produk Phyto Science 2Slim buat masa ini.Dr.Fred Zulli dari Mibelle Biochemistry Swiss telah memberi kepercayaan kepada Phyto Science Sdn.Bhd untuk memasarkan produk ini kerana kecemerlangan syarikat ini dalam memasarkan produk sebelum ini iaitu Double Stemcell dan Triple Stemcell.



APA ITU 2SLIM?

2Slim merupakan satu revolusi formula pengurusan berat badan (telah dipatenkan) menggabungkan 3 ramuan yang berkuasa dan terbukti secara klinikal untuk pengamal diet. Ia menggabungkan Super Citrimax, PhytoCellTec Argan dan PhytoCellTec Solar Vitis.

Gabungan unik Garcinia Cambogia (Super Citrimax), ekstrak biji kopi hijau dan sel-sel stem buah argan dan anggur membolehkan berat badan turun menerusi pembaikan sel untuk kesempurnaan badan.

~ Super Citrimax terbukti secara klinikal dapat menyekat selera makan, membakar lemak, mengurangkan BMI dan menurunkan berat badan. Ia juga meningkatkan tahap Serotonin yang dapat meningkatkan emosi dan kualiti tidur di samping mengurangkan rasa lapar seterusnya mencegah daripada makan berlebihan.

~  PhytoCellTec Argan membantu meningkatkan keupayaan penghasilan semula sel-sel stem kulit sekaligus meremajakan kulit dari dalam.

~ PhytoCellTec Solar Vitis melindungi sel-sel stem epidermis daripada tekanan UV dan penuaan kulit yang disebabkan oleh cahaya matahari.

~ Ekstrak biji kopi hijau kaya dengan asid klorogenik yang membantu membentuk keluk badan kerana ia hanya mensasarkan jisim lemak dan bukan jisim otot.


2SLIM SESUAI UNTUK:

~ Orang yang sibuk.
~ Mereka yang menginginkan struktur tulang yang sihat.
~ Mereka yang ingin mengekalkan tahap kolesterol pada tahap yang sihat.
~ Mereka yang ingin meningkatkan kesihatan kulit.
~ Mereka yang selalu menjalani aktiviti luar dan lasak.

MENGAPA PERLU PILIH 2SLIM?

1. Selamat dan bahan semula jadi.
2. Meningkatkan hormon Serotonin.
3. Tidak perlu diet khas dan senaman rutin.
4.Tanpa kesan julap dan diuretik.
5. Produk terbukti secara klinikal dan saintifik.
6. Bahan  yang serupa telah disah dan digunapakai oleh syarikat terkenal di dunia seperti Yakult.
7. Ramuannya telah dipatenkan.
8. Sesuai bagi mereka yang mencari gaya hidup sihat.

'JOM CANTIK, SIHAT DAN RAMPING PADA HARI RAYA INI!'

Kepada yang berminat untuk mendapatkan produk ini sila hubungi Nor 019 6020046.


Comments

Popular Posts