Testimoni Pesakit Endometriosis-Pengguna USANA

Nama : Siti Aishah Bt Basiron
Umur : 34 Tahun
Alamat : Padang Serai, Kedah.
Penyakit : Endometriosis



Siti Aishah
Yesterday
Siti Aishah

Saya menghidapi penyakit ini pada September 2011 dan telah pun menjalani pembedahan. Semenjak itu saya sering mencari penawar dan penyembuhan bagi penyakit ini. Alhamdulillah, ALLAH mempertemukan saya dengan sebuah Blog tentang pengalaman seorang wanita yang menghidapi penyakit yang sama tetapi telah pulih sepenuhnya.


Saya menghubungi beliau ( Nor Hasnilah Kassim ) dan berminat untuk mencuba. Beliau seorang yang baik dan prihatin. Beliau memperkenalkan kepada saya USANA. Dengan rasa yakin saya mencuba dengan set pertama iaitu ESSENTIAL dan PROFLAVANOL. Kak Nor memberi saya jadual pemakanan dan kesan-kesan selepas makan USANA. Healing Crisis hari 2 dan 3 : - Mengantuk dan tidur nyenyak, badan rasa ringan, berat kepla, kebas kaki, kencing di tengah malam berkurang dari 3 kali menjadi 2 atau 1 kali saja. Minggu kedua 2biji pagi dan malam ( Essential ) 1 biji pagi dan malam ( Proflavanol) :- Gatal-gatal dibahagian dalam bekas pembedahan, tegang di leher, tangan rasa sesemut, berat kepala ansur hilang, haus yg teramat sangat, batuk-batuk berkurangan, keluar lendir keputihan.


Tambahan USANA ( Biomega & Active Calsium Plus ) :- 1 hari 3 kali buang air besar, di dalam perut rasa meletup2 pecah angin. Perut tak buncit lagi, muka naik biji2 merah tapi ansur hilang, tekak kering, pinggang tak sakit lagi, sakit senggugut hilang, darah haid berketul, cirit-birit, dan naik bisul besar jerawat tapi ansur baik.

Semenjak mengamalkan USANA dari bulan Disember hingga sekarang (Mac) saya merasa keselesaan terutama perut, badan bertenaga dan rasa lebih sihat. Harapan saya semoga ada kesembuhan untuk saya dalam mengamalkan pemakanan USANA. Semoga usaha dan ikhtiar saya ini menyembuhkan penyakit saya sepenuhnya seperti mana dialami sendiri oleh Kak Nor.

Bagi sesiapa yang masih tercari-cari, cubalah USANA. Kesan pada mulanya memang negatif tetapi ia adalah permulaan untuk pemulihan di dalam badan dan ia bergantung kepada tubuh seseorang. Ia akan beransur baik dan pulih. Saya mengalami semua itu tetapi kerana ingin sembuh saya sabar dan bertawakal, saya teruskan juga pemakanan USANA. Kesannya hari ini bagi saya amat baik dan suami saya juga telah mula mengamalkan USANA untuk kesihatannya kerana setiap hari melihat saya dalam keadaan cergas dan sihat. Sebelum ini, selepas pembedahan saya sering ke klinik untuk nasihat doktor, ubat tahan period, control period tetapi sakit saya sama juga sehinggalah saya tekad tinggalkan semua ubat dan sepenuhnya menggunakan USANA.

Testimoni ini di Copy and Paste dari Facebook saya....

Comments

Popular Posts